نمایشگاه انفرادی حجم با عنوان مارپیچ در گالری ویستا

نمایشگاه انفرادی حجم با عنوان مارپیچ در گالری ویستانمایشگاه انفرادی حجم با عنوان مارپیچ در گالری ویستا

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه انفرادیحجم با عنوان مارپیچ از آثارعلی فخرایی در گالری ویستا جمعه ۳۰  شهریور گشایش یافت.

در بیانیه این نمایشگاه می خوانید: این مجموعه اثار حاصل فعالیت هنری دوسال اخیر من هستند . در این دوسال من به مرور سعی کردم عنصر زمان یا بعد زمان را جدی تر دنبال کنم چیزی که در مجموعه های گذشته به ان توجه چندانی نداشتم به همین نسبت اثار از نظر ابعاد بزرگتر شدند .

بعضی اثار قبلا خلق شده بودند حتی به نمایش گذاشته شده بودند ( در مجموعه رسن بازی گالری ویستا)  این بار با رویکرد متفاوتی دوباره شکافته شدند و سفر جدیدی با رویکرد متفاوتی دنبال کردیم

بعضی اثار را از پدرم گرفتم باز کردم و دوباره بافتم بعضی اشیا در مجموعه اواز سیرن ها سنگ های فسیل شده صدف های باستانی هستند انها نیز گویی سفر جدیدی را شروع کردند . به نوعی همه اثار با خود تجربه و خاطراتی را حمل می کردند این بار به سفر بی مقصد جدیدی رهسپار شده اند.

این نمایشگاه تا تا دوشنبه ۹ مهر۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند برای بازدید از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱، گالری ویستا مراجعه نمایند.

گالری شنبه ها تعطیل است.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن های ۰۲۱۸۸۵۱۳۹۳۳ و ۰۲۱۸۸۵۱۳۹۳۴ تماس بگیرید.