این وبینار با حضور محمد بهشتیان کارشناس هنری و چهره حوزه صنعت، بازاریابی و برندینگ روز سهشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۶ در تالار طبقه سوم فرهنگستان هنر (سالن گلستان هنر) حضوری و مجازی برای علاقمندان (هنرمندان حرفهای و نیمهحرفهای در همه گرایشها و حوزهها) برگزار میشود و شامل این سرفصلها و محورها خواهد بود:
۱_ آشنایی با روندها و تحولات عصر دیجیتال و تأثیرات آن بر زندگی و کسب و کار هنرمندان
۲_ شیوهها و راهکارهای معرفی هنرمندان بر اساس تغییراتی که در جهان ارتباطات شکل میگیرد
۳_ آشنایی با مفاهیم دنیای ارتباطات و برندسازی شخصی
۴_ آشنایی با رسانه و مبانی سواد رسانهای
۵_ شیوههای تصمیمگیری و توسعه فعالیتها در دنیای دیجیتال برای معرفی هنرمند
۶_ ایجاد ارزش و تعیین استراتژی برای خلق یک برند شخصی
۷_ شیوههای ساخت و تولید محتوا بر اساس ارزشهایی که برای یک برند شخصی در نظر گرفته شده و طراحی شده است.
محمد بهشتیان از کارآفرینان شناخته شده و برجسته کشورمان در سالهای اخیر، دارای کارشناسی ارتباط تصویری (گرافیک) و کارشناس IMC (ارتباطات یکپارچه بازاریابی) با گرایش مدیریت بازاریابی بوده و در حوزه تخصصی بازاریابی و برند، سوابقی چون: مدیریت رستورانهای زنجیرهای شیلا، نمایندگی جیکل فرانسه، مدیریت هولدینگبان (خیلی سبز)، مدیریت شرکت تایماز (نماینده انحصاری فیلیپس)، پایهگذاری گروه ارتباطات بازاریابی اسفرجانی و همکاران، گروه مشاوران توسعه کسب و کار آوانو، و... و بیش از ۱۰ سال همکاری در حوزه ارتباطات بازاریابی در صنایع و بازارهای مختلف در ایران را در کارنامه دارد.
شرکت در این وبینار به صورت حضوری به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲ فرهنگستان هنر طبقه سوم، سالن گلستان هنر و از طریق پیوند مجازی ذیل امکانپذیر است.
https://webinaronline.ir/Default.aspx?PageName=JoinClass&Class=Art_art125