«میراث ماندگار» مجموعه ای از آثار هنرمندان معاصر

«میراث ماندگار» مجموعه ای از آثار هنرمندان معاصر«میراث ماندگار» مجموعه ای از آثار هنرمندان معاصر

پرستو رشنو، متولد سال ۱۳۶۰ در خوزستان است. سال ۱۳۷۹ اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی خودرا در جزیره کیش برپا کرد؛ در این نمایشگاه موفق شد تمام آثارش را به فروش برساند و همین موضوع باعث شد رشته نقاشی را به طور حرفه ای دنبال کند.

وی حدود بیست و دو سال در زمینه هنرهای تجسمی سابقه فعالیت دارد، کارآفرین و مسئول گروه هنری آفرید است. افراد قابل توجهی زیر نظر او برای نمایشگاه گردانی آموزش دیده اند. رشنو سه نمایشگاه انفرادی و بیش از چهل نمایشگاه گروهی و سابقه تاسیس آموزشگاه هنری سونر و مدیریت داخلی گالری میعاد را در کارنامه اش دارد. از سال ۱۳۹۸ به عنوان نمایشگاه گردان (کیوریتور)؛ در داخل و خارج ایران از جمله امارات، آرژانتین و چین نمایشگاه های مختلف برگزار کرده است.

رشنو در حال حاضر ایده‌ی چاپ کتاب «میراث ماندگار» را دنبال می کند و می گوید: نمایشگاه‌ها برگزار می گردند و بعد ازمدتی هم فراموش می‌شوند ولی آثاری که درکتاب چاپ می‌شوند برای همیشه ثبت و ماندگار می‌شوند و خالق اثر از حق مالکیت معنوی اثر خود هم برخوردار خواهد شد. هنرمندان می‌توانند آثار اصل خود را برای چاپ در کتاب میراث ماندگار ارسال نمایند. اثر برگرفته پذیرفته نخواهد شد. آثار پس از بازبینی توسط اساتید علمی هنرهای تجسمی واهل فن؛ برای چاپ در کتاب انتخاب خواهند شد. دسته بندی آثار بر اساس سوابق هنری و رشته های مختلف هنرهای تجسمی انجام خواهد شد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۹۳۸۹۵۶۲۱۱۸ تماس بگیرند.